Vegyünk egy kitalált példát, a könnyebb megértés kedvéért.
- Mondjuk egy banner hirdetésre kattintunk, ami azt ígéri, hogy 10.000.- Ft-ért Oksotelefont vásárolhatunk.
- Kattintás után egy telefon-webshop kezdőlapján találjuk magunkat, telefon sehol. Ígéret megszegve: a kattintást követően nem a telefon adatlapjára jutunk, hanem meg kell találnuk a készüléket.
- Az akciók fülre kattintva kilistáz 25 db 10.000.- Ft-os telefont. Ígéret megszegve: egyáltalán nem egyszerű megtalálni, és nem egy készülék van kedvező áron.
- Kiválasztva a telefont berakjuk a kosárba a készüléket, azonnal megjelenik, hogy csak 8000.- Ft-os havidíjjal elérhető. Ígéret megszegve: Az ár igaz, csak a további költségek nem lettek eddig megemlítve.
- Vásárlás után nem érkezik igazoló levél. Ígéret megszegve: semmi nem garantálja, hogy sikerült megrendelnem a készüléket.
Hol lehet még elrontani?
- A megígért heti hírlevél sosem érkezik meg
- Más design használunk a reklámnál, és a honlapon (csorbul a folytonosságérzet)
- A reklámozott termék nincs már raktáron
- Kapcsolatfelvétel után nem kapunk visszaigazoló e-mailt
Akkor lehetünk nyerők, amikor egy logikai vonalat követünk. A megjelenés legyen végig azonos (használjuk ugyanazt a képet, mondatokat, árat). A szövegek ugyanarról szóljanak, és stílusuk is legyen azonos. A szövegek üzenete is legyen a logikai vonallal megegyező (amivel az egyik egységet abbahagytuk, kezdjük azzal a következő oldalt).
Nézze át honlapját, hogy kiderüljön mennyire tartja be ígéreteit. Kérje webmestere segítségét, hogy részletesen ki tudja dolgozni az ígéret-folyamatokat.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése