Két dolog határozza meg, megnyitják e hírleveleinket, miután megússzuk a spamszűrőket. Ez egyik a már agyontárgyalt tárgysor, a másik viszont ugyanúgy meghatározó, mégpedig a feladó neve.
Míg a tárgysor felkelti a figyelmet, aktuálisan, éppen arra az adott levél elolvasására motivál, addig a feladó neve hordozza a Brandet. Vannak források ugyanis, akiknek hírleveleit epedve várják az olvasók, mert egyet jelent egy jó írással, egy új technikai információval, újabb lehetőséggel, stb.
Ezt a státuszt ki kell építeni, ki kell érdelmelni. Ennek a módszere, nem rövid, de annál jobban megtérülő folyamat. Minőségi írásokat kell közölni, ügyelni kell a reklámok arányaira, illetve megbízhatóságot kell mutatni.
Az eredmény, hogy lovasói már várni fogják emailjét.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése